Mark Zuckerberg znów skopiował pomysł konkurenta. Kluczowa opcja Snapchata trafiła na Facebooka

Dom - Media - Mark Zuckerberg znów skopiował pomysł konkurenta. Kluczowa opcja Snapchata trafiła na Facebooka

28.07.2019-541 widoki -Media

Facebook skopiował funkcję Snapchata

Mark Zuckerberg, któremu swego czasu nie udało się przejąć Snapchata, za wszelką cenę chce pokonać konkurenta tej własną bronią. Kluczowa opcja z aplikacji Evana Spiegla została skopiowana najpierw za pośrednictwem Instagram, potem przez Messenger, a teraz w końcu trafiła do aplikacji głównego Facebooka.

Mowa o wprowadzonej właśnie opcji pod kategorią Facebook Stories, która działa identycznie jak Instagram Stories czy My Day w Messengerze. Użytkownik może dodać do niej zdjęcia i filmiki, które są dzięki bieżąco wykonywane przy użyciu jego telefonu. Wszystkie udostępnione materiały wyświetlają jeden po drugim i znikną z serwisu po 24 godzinach.

Filmiki i zdjęcia dodawane do Nasza klasa Stories otworzyć można tylko w aplikacji mobilnej Facebooka. Ikonki z treściami od poszczególnych użytkowników wyświetlają się tam na górze ekranu. Facebook Stories umożliwia też nakładać filtry na zdjęcia i odpowiadać na zamieszczone materiały w postaci bezpośrednich wiadomości.

Foto: Facebook / materiały prasowe Ikony pozwalające na dojście do materiałów z Nasza klasa Stories są na górze ekranu w aplikacji

Na razie nowa funkcja wydaje się testowana w Irlandii, lecz przedstawiciel Facebooka powiedział Business Insiderowi, że planuje wprowadzić ją w kolejnych państwach. Nastąpi to w przychodzących miesiącach.

Użytkownicy coraz to chętniej dzielą się fotografiami i filmami

- Sposób, po jaki ludzie dziś różnią informacjami, różni się od momentu tego, jak było pięć czy nawet 2 okres temu - jest w dużym stopniu bardziej związany z obrazem, z większą liczby fotografii i filmów niż kiedykolwiek wcześniej - napisał Nasza klasa w oświadczeniu.

Wprowadzenie w sierpniu br. funkcji Instagram Stories okazało się sukcesem - korzysta z niej już ponad 150 mln użytkowników Instagrama. To tylu użytkowników ile ma Snapchat, ale istnieje on już przecież od sześć lat. Popularność Instagram Stories nie dziwi, bo Instagram miejsce dla ludzi lubiących publicznie pokazywać co robią i jak wyglądają.

Nieco inaczej jest spośród My Day w Messengerze, które po raz 1-wszy pojawiło się w polskiej wersji tej aplikacji przy październiku ub. r. Posługa na razie nie raduje się dużą popularnością. Nie jawi się być to zaskoczenie, bo Messenger służy głównie do wysyłania wiadomości tekstowych. Wielu odbiorców narzeka wręcz, że zastosowanie jest obecnie zbyt silnie przeładowana.

Tagi: facebook Snapchat Instagram stories funkcja aplikacja Komentując korzystasz spośród narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Odbiorców. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obligatoryjne na Facebooku znajdują się którego adres to https://www.facebook.com/policies

Polecamy

  • Piotr Kuczyński: "Jestem wściekły. Zmieniłem zdanie o likwidacji OFE. Na nadal gorsze"

  • Jeśli ktoś spóźnił się wraz ze złożeniem PIT, może unikać kary. Wystarczy czynny żal

REKLAMY Koniec bloku reklamowego

Afera GetBack

  • Trigon TFI zmienia nazwę po aferze GetBacku

  • Afera GetBacku. Gerda Broker usiłuje uciec spod topora

  • Afera GetBack. Stwórca Altus TFI usłyszał nowe zarzuty

  • Zatrzymano byłego prezesa Idea Instytucji finansowej i kilkunastu pracowników. Chodzi o aferę GetBack

Notowanie

Związane z