Często zadawane pytania dotyczące Zelle®

Category: Twojego Konta
17 lutego 2021

Często Zadawane Pytania

Przelewy wymagają rejestracji w usłudze i muszą być dokonywane z kwalifikującego się rachunku konsumenckiego lub firmowego Bank of America na krajowy rachunek bankowy. Wnioski o płatność do osób lub firm, które nie są jeszcze zarejestrowane w Zelle, należy przesyłać na adres e-mail w Stanach Zjednoczonych. Odbiorcy mają 14 dni na zapisanie się, aby otrzymać pieniądze, w przeciwnym razie przelew zostanie anulowany. Transakcje zwykle trwają kilka minut, gdy adres e-mail odbiorcy lub numer telefonu komórkowego w USA są już zarejestrowane w Zelle . Wyślemy Ci powiadomienie e-mail ze szczegółami dostawy natychmiast po zaplanowaniu transferu. Obowiązują limity dolara i częstotliwości. Więcej informacji można znaleźć w Umowie o świadczenie usług bankowości internetowej. Wymagane połączenie danych. Mogą obowiązywać opłaty za wiadomości i dane.

href = # ftn_zelle_transfers_content >między krajowymi rachunkami bankowymi w amerykańskich instytucjach finansowych. Korzystając tylko z ich numeru telefonu komórkowego lub adresu e-mail w USA, możesz wysyłać pieniądze bezpośrednio na ich konto bankowe bezpośrednio ze swojego bez żadnych opłat za pomocą aplikacji Bank of America Mobile Banking lub Bankowość internetowa.

Ani Bank of America, ani Zelle nie oferują programu ochrony dla jakichkolwiek autoryzowanych płatności za pomocą Zelle .

Pamiętaj: chociaż Zelle to świetny sposób na wysyłanie pieniędzy do rodziny, przyjaciół i osób, które znasz i którym ufasz (takich jak Twój osobisty trener, współlokator, opiekunka lub sąsiad), zalecamy, aby nie używać Zelle w przypadku potencjalnie wysokiego ryzyka transakcji (na przykład, jeśli nie znasz osoby) lub nie masz całkowitej pewności, że otrzymasz to, za co zapłaciłeś (na przykład przedmioty zakupione w witrynie licytacji lub sprzedaży online).

Aby otrzymywać pieniądze za pośrednictwem Zelle , musisz zarejestrować swój numer telefonu komórkowego lub adres e-mail w USA (nadawca musi użyć określonego adresu e-mail lub numeru telefonu komórkowego w Stanach Zjednoczonych, który zarejestrowałeś). Należy pamiętać, że kwalifikują się tylko numery telefonów komórkowych w USA. Voice over IP (VOIP), telefony stacjonarne i numery głosowe Google nie kwalifikują się do rejestracji w Zelle .

Nie jesteś klientem Bank of America? Nadal możesz otrzymywać pieniądze za pomocą Zelle . Odwiedź stronę rejestracji Zelle i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Jeśli jesteś ponownie zarejestrowany w Zelle: Oprócz otrzymywania wiadomości e-mail lub SMS-a od Bank of America z powiadomieniem o otrzymaniu pieniędzy, możesz przeglądać przychodzące i wychodzące płatności Zelle w swojej aktywności Zelle .

Jeśli nie jesteś zarejestrowany w Zelle: Otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS od Zelle z instrukcjami, jak się zarejestrować, aby otrzymać pieniądze.

Jeśli spodziewasz się otrzymania kodu autoryzacyjnego pocztą e-mail, upewnij się, że adres e-mail został wpisany poprawnie, sprawdź folder ze spamem i upewnij się, że nie blokujesz wiadomości e-mail wysyłanych z adresu [email protected]

Jeśli spodziewasz się, że otrzymasz SMS-a z kodem autoryzacyjnym, ale tego nie zrobiłeś, upewnij się, że: użyłeś numeru telefonu komórkowego w USA, wprowadziłeś go poprawnie i sprawdź u swojego operatora komórkowego, czy włączony jest krótki kod 739-81. Voice over IP (VOIP), telefony stacjonarne i numery głosowe Google nie kwalifikują się do rejestracji w Zelle .

Należy pamiętać, że nigdy nie będziemy do Ciebie dzwonić, aby przekazać (lub poprosić o) kod autoryzacji przez telefon. Jeśli odebrałeś telefon z informacją, że otrzymałeś kod, najprawdopodobniej oszust próbuje uzyskać dostęp do Twojego konta. Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie konta

Gdy wyślesz lub zażądasz pieniędzy do lub od kogoś nowego, zostaną one dodane do Twojej listy odbiorców, dzięki czemu będziesz mógł łatwo wysyłać / odbierać w przyszłości za pomocą naszej aplikacji do bankowości mobilnej lub bankowości internetowej.